vrijdag 7 september 2007

kunst op autodaken

Zomaar een ideetje voor tussendoor: waarom geen prints van kunst op het dak van je auto? Technisch vast mogelijk en het is een grappig gezicht van bovenaf. Ok, het kan wat druk worden in het straatbeeld, maar dat kan je tegengaan door relatief veel landschapsprints aan te bieden. En zes mona lisa's naast elkaar kan juist ook leuk zijn. En zeer personalized :-). We doen sowieso -buiten incidentele kunstprojecten met relativering van de heilige koe als doel- te weinig creatiefs met auto's. Ik ken maar 1 autotuin (fiets ik wel eens langs). Meer voorbeelden?

3 opmerkingen:

Mededeler zei

De autotuin vond ik wel erg grappig, kende ik nog niet.
Kunst op autodaken is altijd welkom natuurlijk, maar wat is het idee nu eigenlijk? Wil je de mensen stimuleren een schilderij op hun autodak te (laten) maken, of vind je dat er een bedrijf moet komen dat kant en klare kunstwerken verkoopt om op daken te plakken?

Hieronymus zei

het laatste lijkt me de meer bestendige regen-en-wind versie opleveren. Maar het is aan jou om te bewijzen dat het ook zelf kan :-)

Hieronymus zei

Ik denderde laatst luid bellend door een opeenhoping van grachtenovergang- verstoppende toeristen. Die waren een grasdak op een woonboot aan het vastleggen. 1-0 voor het gras.