dinsdag 17 februari 2009

thee in bad

tot mijn verbazing vind ik zo 1 2 3 4 geen topic over het drinken van thee in bad. Heeft dan echt niemand zich daar nog druk over gemaakt? Ik dus wel. Ik heb drijvende kopjes nodig, geisoleerd zodat ik me niet aan ze brand. Met een leuk overstaand randje, zodat ik er zonder nadrukkelijke moeite geen zeepsop in mors. Doe ik dat wel: no problemo: thee in je bad doen is natuurlijk al weer zo lang hip dat het eigenlijk al bijna niet meer kan. Ik switch in ieder geval binnenkort naar koffie in mijn bad. To stay ahead of the crowd, that's all that counts. En dan wil ik daarnaast een suspension system a la eettafellamp waaraan mijn theepot hangt. Wie is mij van dienst?

1 opmerking:

Mededeler zei

Heeft jouw bad geen rand, waar je het kopje opzetten kunt?
Mijn probleem is de thee onder de douche. Telkens als ik ga douchen en mijn kopje meeneem wordt mijn thee in hevige mate verdund en afgekoeld door dat douchewater wat er dan van boven in komt. Er zou een soort houdertje met paraplu moeten worden uitgevonden (die echter niet in je ogen prikt; dus eerst dierproeven om dat uit te zoeken)