maandag 22 mei 2006

Intelligente kledingkast


Een leuke trend die goed aanslaat in India is de ontwikkeling van Intelligente kleding. Dat is gewone comfortabele kleding met extra functionaliteit zoals bijvoorbeeld muggenafstotendheid. Ook de geurtjeslijn begint aardig te lopen lees ik. Ze hadden het overigens net zo goed functional clothing kunnen noemen. Zie functional foods. Ook leuk en behoorlijk ruimtebesparend : de inzetkast.
Zelf heb ik echter eerst behoefte aan een intelligente kledingkast. Ik gooi mijn schone kleding er in via een sleuf. Binnenin wordt het netjes gesorteerd en motvrij opgeborgen. Op stemcommando komt er weer kleding uit, indien gewenst geurend. Hoera! Nooit meer sokken zelf sorteren! Vanzelfsprekend kan ik in de kast ook diverse stemmings- of gelegenheidsprofielen uploaden. Ook famous-profielen, leuk! En dan kijken wat mijn kast er van maakt als ik hem opdraag op basis van mijn kleding het James Bond Profiel zo dicht mogelijk te benaderen. Of, in een wat vreemdere mood, dat van Shirley Bassey...

2 opmerkingen:

Mededeler zei

Ik zou mijn vieze kleding er in willen gooien, en op commando er schoon, droog en gestreken weer uit willen krijgen.
Of nog beter, ik gooi er een bol wol in en er komt een mooie trui uit.

Hieronymus zei

way cool. ik ben het met je eens dat de mogelijkheden onbeperkt zijn. Verse thee met toast lijkt me ook prettig voor bij (naast) je kleding.